دانلود بازی کرایسیس 2
 
ورزش دوست من است
نظر یادتون نره دوستان عزیز
پنج شنبه 24 بهمن 1392برچسب:, :: 20:39 ::  نويسنده : امیر حسین شاکری زاده بیکاه

توضیحات بازی: استودیوی Crytek با Far Cry نشان داد که از نظر تکنیکی حرف های بسیاری برای گفتن دارد. در میان برترین بازی های FPS دهه گذشته، نام دو بازی آن ها یعنی Far Cry و Crysis به چشم می خورد، اما Crytek همیشه روی PC کار کرده و اینبار آن ها با نسخه سوم موتور قدرتمند خود یعنی CryEngine 3 نسخه دوم Crysis را علاوه بر PC روی کنسول ها هم عرضه کرده اند که قصد داریم به بررسی آن بپردازیم.بازی سه سال بعد از ماجرای نسخه قبل اتفاق می افتد. بیشتر شهرهای بزرگ دنیا مورد حمله بیگانگان فضایی قرار گرفته اند و یکی از بزرگترین حملات در شهر نیویورک انجام شده است. تقریباً تمام مردم نیویورک از این شهر فرار می کنند و سرانجام تعداد خیلی کمی از آن ها باقی می مانند. ارتش توانایی مبارزه با سلاح های پیشرفته بیگانگان را ندارد و از طرفی گروهی به نام Crynet قصد دارند از فرصت استفاده کرده و کنترل شهر را در دست بگیرند. همانطور که در نسخه قبل مشاهده کردیم، با پیشرفت علم لباس هایی از جنس نانو ساخته می شوند که Nanosuit نام دارند. این لباس ها یک انسان معمولی را به یک ابر سرباز تبدیل می کنند. در نسخه دوم ما با ویرایش Nanosuit روبرو هستیم.
در ابتدای بازی شما یک سرباز معمولی به نام آلکاتراز (Alcatraz) هستید که همراه با جوخه خود به شهر فرستاده می شوید. ناگهان حمله ای صورت می گیرد و زیردریایی شما منفجر می شود. تمام هم تیمی هایتان می میرند، ولی شخصی به نام پرافت (Prophet) که Nanosuit به تن دارد، شما را نجات می دهد. پس از به هوش آمدن، مشاهده می کنید که Nanosuit به تن شما است و در حقیقت پرافت لباس خود را تن شما کرده است تا ماموریت ناتمام وی را به انجام برسانید. حال شما با مشاهده حافظه ضبط شده پرافت باید مقابل یک فاجعه عظیم در نیویورک قرار بگیرید که تنها شما می توانید آن را تمام کنید. داستان بازی قابل قبول است و هر چه جلوتر می روید، زیباتر و پیچیده تر می شود.

 

 

 

کرایسیس 2   Crysis 2

 

کرایسیس 2   Crysis 2

 

کرایسیس 2   Crysis 2

 

کرایسیس 2   Crysis 2

 

کرایسیس 2   Crysis 2

 

 


 

» همچنین شما می توانید بازی Crysis 2 را در به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل با قیمت مناسب سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

کرایسیس 2   Crysis 2

 

» توجه:  تمام نسخه‌های فشرده شده بازی‌ها در پاکت گیمز دارای ۵% ریکاوری می باشد. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید (مانند خطای CRC یا Password) ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

» راهنمای نصب بازی‌ها: ابتدا آنتی ویروس خود را غیرفعال نمایید. سپس به اکسترکت نمودن پارت ها بپردازید. پس از نصب بازی، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. دقت داشته باشید که فایل اجرایی بازی را توسط فایروال خود حتما بلاک نموده تا از دسترسی بازی به اینترنت جلوگیری شود. و یا می توانید قبل از اجرای بازی اینترنت خود را قطع نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم پاکت گیمز امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

» حداقل سیستم مورد نیاز:

CPU: Intel Core 2 Duo 2.0 GHz, AMD Athlon 64 X2 2.0 GHz or better
RAM: 2 GB (Vista requires 3 GB)
OS: Windows XP, Vista or Windows 7, with the latest Service Pack
Video Card: NVIDIA GeForce 8800 GT 512 MB of memory or higher; ATI/AMD Radeon HD 3850 512Mb RAM or higher
Sound Card: Yes
Free Disk Space: 9 GB

 

» نام فارسی: کرایسیس ۲
» نام انگلیسی: Crysis 2
» ناشر: EA Games
» تاریخ انتشار: March 18, 2011
» سبک بازی: اکشن – اول شخص

 

» پسورد فایل: www.pocketgames.ir

» حجم تقریبی : ۴٫۸ GB

 

کرایسیس 2   Crysis 2  دانلود قسمت ۱ : لینک مستقیم
کرایسیس 2   Crysis 2  دانلود قسمت ۲ : لینک مستقیم
کرایسیس 2   Crysis 2  دانلود قسمت ۳ : لینک مستقیم
کرایسیس 2   Crysis 2  دانلود قسمت ۴ : لینک مستقیم
کرایسیس 2   Crysis 2  دانلود قسمت ۵ : لینک مستقیم

 

» همچنین شما می توانید پکیج کامل بازی CRYSIS (تمام نسخه‌های ساخته شده تا اکنون) را در به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل با قیمت مناسب سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

کرایسیس 2   Crysis 2


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


سلام ایجانب امیر حسین شاکری زاده بیکاه متولد رودان هستم و درمدرسه ی نمونه دولتی دکتر حسابی درس میخوانم . در این وبلاگ مطالب اغلب ورزشی و رزمی و درسی و.... است که برای شما عزیزان گزاشته شده است.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان من و تو باهم و آدرس شا.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

 

 








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 7
بازدید کل : 28054
تعداد مطالب : 43
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1




 
 
 
سید مهدی رهمتیآپلود عکس رایگان و دائمی آپ سیتیمسی و رونالدوآپلود عکس رایگان و دائمی آپ سیتیمسیآپلود عکس رایگان و دائمی آپ سیتی